2009 m. kovo 6 d., penktadienis

"Lietuviška" rinkodara II

Tie žmonės, kurie laisvalaikiu Lietuvoje renkasi ekstremalius sportus, puikiai žino tokį prekinį ženklą XPro. Pastaruosius kelis metus buvo galima matyti geometrine progresija didėjantį "XProTeam" lipdukų skaičių ant automobilių užpakalių. Daug kas noriai priskiria save prie "šaunios" X pro komandos. Tiesa pasakius, tai geras rinkodaros pavyzdys, kaip žmogus noriai save sutapatina su kitais, konkretų prekinį ženklą mėgstančiais vartotojais. Tam tikra prasme tai socialiniais poreikiais priklausyti tam tikrų vertybių, tikslų vienijamai grupei pagrįsta rinkodaros strategijos dalis.
X Pro puikiai įvaldžiusi šią techniką. Bet kažkuriuo momentu įvyko lūžis ir tiksline auditorija, į kurią taikė X Pro, pasikeitė. Sunku pasakyti, ar tai įvyko su pačių X Pro vaikinų pagalba, ar tiesiog tapo madinga turint BMW X5, ant jo bagažinės dangčio užsiklijuoti X Pro Team lipduką. Bet dabar, jei Nidoje matai nuo būriavimo spot'o atriedanti "krūtresni" automobilį, pro kurio pravirus langus sklinda Armand Van Helden (būtinai patikrinkit šią nuorodą, nes būtent taip turi skambėti muzika :), žinok, kad "ant užpakalio" rasi juodai sidabrini X Pro lipduką.
Be abejo, vartotojas greitai pastebi visas prekinio ženklo komunikacijos ir pozicionavimo klaidas bei netrunka sureaguoti.
Jūsų dėmesiui: X PRO Žiguliai.

1 komentaras: