2009 m. gegužės 6 d., trečiadienis

Viever vs. Participant

Neperseniausiai buvau skaitmeninės rinkodaros seminare. Kalbėta konkrečiai ir teisingai. Man isiminė lektoriaus dėstytos mintys apie WEB 2.0. Rinkodaros strategijose naudojantis internetine platforma pereinama nuo įprasto reklamai pertraukimo prie įtraukimo, nuo nemalonaus piršimo, prie vartotojo susidomėjimo skatinimo, nuo vartotojo, kaip stebėtojo prie vartotojo, kaip dalyvio. Vartotojas pamažu tampa to prekinio ženklo formuotoju.
Aš manau, kad pagrindinės tendencijos, kurios ypač ryškios WEB 2.0 , gali būti drąsiai atspindėtos bet kuriuose naujausiuose rinkodaros sprendimuose. Šitas McDonalds stendas yra aiškus pavizdys, kaip reklamos adresatas įtraukiamas į veiksmą...ir tai veikia!




1 komentaras: